We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.
De levertijd ligt ongeveer tussen de 4 en 8 dagen.
Zijn er bezorgkosten?
Bij MB Meubelen betaal je geen losse bezorgkosten. Dit zit al in de prijs verwerkt.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen zijn inclusief BTW.
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Nee, in Nederland en België hebben wij geen fysieke winkels. Enkels in Madrid, in Spanje.
Hoe kan ik betalen?
iDeal
Creditcard
PayPal
Zit er garantie op de producten?
Ja, de producten hebben een garantie van 2 jaar.
Accepteren jullie retourzendingen?
Ja, je hebt 14 dagen na ontvangst om een product terug te sturen. Onder de voorwaarden dat de producten niet gemonteerd mogen zijn en in perfecte staat in de originele verpakking moeten zitten.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer jouw bestelling wordt verzonden krijg je een SMS waar de naam van de transporteur (GLS of TNT) en trackingnummer in staat. Via het trackingnummer kun je jouw bestelling volgen.
Worden mijn producten omhoog getild?
Nee, GLS en TNT leveren de producten tot aan je deur. Als je in een flat of een appartementencomplex woont, worden de producten tot aan de voordeur/portiek van het gebouw geleverd.
Bieden jullie een montageservice aan?
Nee, we bieden geen montageservice aan.
Moet ik mij registreren voordat ik een bestelling plaats?
Nee, dat hoeft niet. Je kunt op onze website ook een bestelling plaatsen zonder je te registreren. De reden waarom wij je wel de mogelijkheid geven om je te registreren is zodat je dan wel je aankoopgeschiedenis kunt bekijken, facturen kunt downloaden, et cetera. En maak je geen zorgen, we zullen je geen reclame sturen.
Es imprescindible indicar el número de pedido, nombre y apellidos en el concepto del ingreso.
Cuando tengamos la confirmación bancaria pondremos en marcha tu pedido.
Puedes enviarnos el justificante por e-mail a info2@mueblesbonitos.com para asegurar la reserva del stock.
Puedes pagar a la recepción de la mercancía con esta opción.
Tiene un coste adicional del 4% del valor de la compra.
Es necesario confirmar telefónicamente la dirección de envío con nuestros agentes.
El pedido no se enviará hasta haber confirmado los datos, por lo que el stock no se reservará hasta entonces.
Si el pedido no se ha confirmado en 48 horas, nuestros agentes cancelarán el mismo